Forum Anime i RPG Strona G│ˇwna
Forum Anime i RPG Strona G│ˇwna -> Anime-> Tylko pytajcie o certyfikaty i przeszkolenie personelu, bo s
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu Zobacz poprzedni temat :: Zobacz nastŕpny temat
Tylko pytajcie o certyfikaty i przeszkolenie personelu, bo s
PostWys│any: Czw 20:57, 10 Kwi 2014
Juukla

 
Do│▒czy│: 25 Sty 2014
Posty: 746
Przeczyta│: 0 tematˇw

Ostrze┐e˝: 0/5
Sk▒d: Finland




Powa┼╝nie.
[link widoczny dla zalogowanych]
przylacze sie do dyskusji.Tez mam krecone ale nie az tak;/ musze sobie pomagac na suche nakladam zelu potem susze lekko;/ ale to jest raczej efekt dziwny;/ moje to wielkie saino;/ chcialam zapuszczac ale rozdwajaja mi sie;/ nawet sobie ostatnio sama podcialam, z nudow;p hehe Kto im da prac─Ö?
[link widoczny dla zalogowanych]
Hej Dziewczyny
A JAK WY DAJECIE RADE??
[link widoczny dla zalogowanych]
Zamiast ┼Ťci─ůgn─ů─ç kolor z w┼éos├│w (mia┼éa m├│wione ┼╝e w┼éosy mia┼éy ciemn─ů farb─Ö zrobion─ů) to przy przej┼Ťciu na blond na g┼éowie mia┼éam ┼Ťwi┼äski br─ůz tam gdzie w┼éosy by┼éy zafarbowane ciemn─ů farba a u g├│ry jajecznice!
[link widoczny dla zalogowanych]

trzeba czasu by to przeczytac, polecam. [link widoczny dla zalogowanych] 2.Urazy - z┼éamanie ko┼Ťci nadgarstka lub nasady dalszej ko┼Ťci promieniowej ( wylew krwi w obr─Öb ograniczonej przestrzeni jak─ů jest kana┼é nadgarstka powoduje wzrost ci┼Ťnienia ww okolicy)
By┼éa godzina 19.20 jakzacze┼éy dr┼╝e─ç mi ko┼äczyny....a o 20 kropl├│wka No chyba ┼╝e macie po te 13 -14 lat, w├│wczas jest to wam wybaczne... a wogole to mam dzis dola buuuu jest te┼╝ w rzeczywisto┼Ťci bardzo ┼éadna (nie wyglada tak staro jk wychodzi na zdjeciach-bardzo ┼éadna i dziewczeca ale zostawili jej jajniki bo sobie tego ┼╝yczy┼éa [link widoczny dla zalogowanych]
Jeste┼Ťcie dla mnie du┼╝ym wsparciem. Ja wybiera┼éam si─Ö do dr Turczy┼äskiej do Sul─Öcina, ale przeczyta┼éam post pani Rener, wys┼éa┼éam do Niej maila z zapytaniem o co chodzi co jej pani Kasia zrobi┼éa, a okaza┼éo si─Ö ze ona jest naganiaczka jakiegos lekarza z Zielonej G├│ry, kt├│y ceny ma poprostu w┼Ťciek┼ée. g┼éodzi─ç si─Ö, by uzyska─ç szybki, ale kr├│tkotrwa┼éy efekt. Mam do Was dwa pytanka: Witajcie!!!!!!!!!!! Rok temu mia┼éam na lewej stopie. no ja mam nadzieje ze tez bedzie tak samo Tylko tak naprawde cholera wie kiedy znowu wroce Chyba bede maxymalnie harowac zeby tylko nie myslec o pie**olach jak sie namecze to bede zbyt zmeczona zeby miec rozne takie mysli hihih Oby tylko sprawdzilo sie to w praktyce
[link widoczny dla zalogowanych]
@up
czesc,
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Thomas_27, a Ty to ju┼╝ jeste┼Ť wybitnym przyk┼éadem na to, ┼╝e wszystko jest mo┼╝liwe...
[link widoczny dla zalogowanych]
puszki - co do reszty - trudno powiedziec.
i bardzo za to dzi─Ökuj─Ö .
Nawet nie wiedziałam że trzeba robić badania.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
natura płata figle i ciało tez,..
[link widoczny dla zalogowanych]

Ja nie jestem zadowaolona z pracy dr.Bromy poprostu spaskudzi┼é mi piersi ,i ma┼éo tego nie przyznaje sie do swojej winy tylko kreci i wciska jakies g┼éupotu ,poprostu odmawia poprawki ,oczywi┼Ťcie jak zap┼éace to on mi ja zrobi . [link widoczny dla zalogowanych] Na klatce zamontuj─ů czujniki, kontroluj─ůce prac─Ö jej serca, a na ramieniu umieszcz─ů mankiet do mierzenia ─çi┼Ťnienia oraz wenflon (cewnik do┼╝ylny), by m├│c w ka┼╝dej chwili poda─ç przysz┼éej mamie leki.
Nie czu┼éam ┼╝adnego b├│lu po zabiegu, nawet po tym jak znieczulenie przesta┼éo dzia┼éa─ç. 2 jajka przysmazone z plastekiem szynki i kromke naturalnego ciemnego pieczywa, albo bulke z szynka ale nie biala nic nie warta i niepozywna (wtedy faktycznie trzeba zjesc tego ze 4, lecz naturalna pelnoziarnista chrupiaca bulke z kilkoma plastekami w miare chydej wedliny i czyms zielonym. wracaj─ůc do g┼éod├│wki, ka┼╝dy robi to co czuje i uwa┼╝a za s┼éuszne, wiec powodzenia w tym co robisz...... ostatnio mi opowiadal , ze mial spotkanie z takim wlochaczem i popsikal go piana z butli gasniczej i pajak zrobil sie 2 razy wiekszy o rany!! witajcie, [link widoczny dla zalogowanych]
mr├│wka oni nigdy nie mieli szacunku dla nas tylko plan hekto i komu jeszcze po premii poci─ůgn─ů─ç to im najlepiej wychodzi a ┼╝e odchodz─ů dobrzy pracownicy tego nie widz─ů u nas odchodzi 4 kierowc├│w i b─Öd─ů chcieli nami pole ora─ç ale si─Ö nie uda przerw nie powinno sie robic - bo chodzi o to by miesnie byly regularnie obciazone. Neutral Mo┼╝e wtedy mu si─Ö znudz─ů. Widzicie, czasem warto poczeka─ç, i trafi─ç na sprzedawczynie nie┼Ťwiadom─ů tego co sprzedaje Dzi─Öki za info odno┼Ťnie przebiegu cc, moje kolezanki w wiekszo┼Ťci albo jeszcze nie maj─ů dzieci albo rodzi┼éy sn wi─Öc nie bardzo mam si─Ö kogo wypyta─ç o szczeg├│ly kt├│re mnie ineteresuj─ů. Mam 3 szwy, kt├│re jutro mam zdj─ů─ç.
[link widoczny dla zalogowanych]
LICZBA ZABIEGÓW TO 10.
Uzywałam wszytskich kosmetyków, do kreconych włosów..
[url=http://www.foros.net/viewtopic.php?p=267691&mforum=cs16cw#267691]??? [/url]
[link widoczny dla zalogowanych]
Ja kupi┼éam trampki atmosphere za ponad 50 z┼é na allegro i po miesi─ůcu podeszwa mi p─Ök┼éa i to nie w jednym bucie ale w dw├│ch!
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Du┼╝o os├│b jednak chwali Paj─ůka, wnioski moje s─ů takie, ┼╝e jak nic si─Ö nie dzieje, to jest ok, jak ka┼╝dy inny lekarz, ale nie potrafi nic zrobi─ç w razie problem├│w...........

Wikipedia nie jest wiarygodnym ┼║r├│d┼éem Nigdy wiarygodnym ┼║r├│d┼éem nie b─Ödzie portal, kt├│rego edytowa─ç mog─ů wszyscy u┼╝ytkownicy inetu.
[link widoczny dla zalogowanych]
czy niewsp├│┼é┼╝ycie w tej sytuacji mo┼╝e by─ç podstaw─ů do ubiegania sie w s─ůdzie koscielnym o uniewa┼╝nienie ma┼é┼╝e┼ästwa???
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
lubie tez jak sie spuszcza na twarz, brzuch, na piersi...
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Rzeczywi┼Ťcie mo┼╝na popa┼Ť─ç w psychoz─Ö, dlatego ja ju┼╝ nic innego ni┼╝ ten topic nie czytam. [link widoczny dla zalogowanych] Jak ju┼╝ b─Ödziesz wiedzia┼éa co i jak z tym cywilnym (czyli jak ju┼╝ z┼éo┼╝ysz pozew) , to wtedy dopiero mo┼╝esz my┼Ťle─ç o ko┼Ťcielnym.
A co powiecie na sz├│stk─Ö Weidera, oczywi┼Ťcie tylko dla tych wytrwalszych: cebulka w dalszym ciagu szczeki nie moge otworzyc tak jak przed zabiegiem (tzw szczekoscisk). te imi─Ö mi bardzo si─Ö podoba...nie wiem czemu kto┼Ť ma w─ůtpliwo┼Ťci do tego imienia:/ mam nawet bratanice o takim imieniu i podoba mi si─Ö tak┼╝e zdrobnienie Nikolka Witam [link widoczny dla zalogowanych]
moja przemiana prawie ca┼ékowicie zanika i m─Öcze si─Ö bezskutecznie ;-( A gdy tylko zjem co┼Ť wiecej .. ethtsh nie, nie jest to prawda, nic nie jest w stanie przy┼Ťpieszy─ç okresu Je┼╝d┼╝─Ö codziennie 2x20 min ┼Ťrednio wychodzi mi ca┼éo┼Ť─ç 16km i s─ů super efekty - pozby┼éam si─Ö w znacznej mierze celulitisu(nie wiem jak to si─Ö dok┼éadnie pisze) i scud┼éam 4 kg - jak dla mnie extra!!!!! A odchudzam si─Ö od zawsze Dzieki Atkinsowi mam nadziej─Ö,┼╝e ju┼╝ nied┼éugo osi─ůgn─Ö m├│j cel. Mam tez pytanie do Was dziewczyny tzn. Dzien dobry, u mnie jak dobrze licze dzien 19. Pozdrawiam.
ja tworze baze danych bo nie długo mam rozmowe z producentem ....
dziwne ze nie ma jeszcze tematu o dr Pawle Szymanskim, przciez to taki dobry fachowiec
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Wiec nie bojcie sie dziewczyny bolu bo to dobra oznaka podczas glodkowki jak juz ktos napisal.
rok z kawalkiem dopiero jestesmy po ┼Ťlubie, st─ůd to \narazie jest ok\.

Ale praca nie jest najwa┼╝niejsza, zawsze mo┼╝na zmieni─ç, dziecko jest najwi─Ökszym szcz─Ö┼Ťciem i to na ca┼ée ┼╝ycie.
[link widoczny dla zalogowanych]
Przyznajesz racje???
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Mam takie pytanie odno┼Ťnie wa┼╝no┼Ťci ksi─ů┼╝eczki, w zesz┼éym roku wyrabia┼éam j─ů ┼╝eby jecha─ç jako wychowawca na kolonie i mam wpisana dat─Ö wa┼╝no┼Ťci nast─Öpuj─ůco:
[link widoczny dla zalogowanych]
po szkle i przed ewentualnym zabiegiem spr├│buje tatua┼╝u medycznego pod kolor sk├│ry, czy kto┼Ť mia┼é z tym do czynienia?sa efekty pokrycia ja┼Ťniejszej blizny?
Mieszkanie wydaje sie troche drogie.
Poczytaj:
mo┼╝na zrobi─ç zalew─Ö ze ┼Ťmietany sera ┼╝├│┼étego lub fety z ┼╝├│ltkiem oliwkami przyprawami boczkiem i cebulk─ů zala─ç ugotowane plastry ziemniak├│w i do piekarnika.

M─Öcz─Ö si─Ö strasznie. [link widoczny dla zalogowanych] No ok,wiec akupresura i srebro nanokoloidalne
[link widoczny dla zalogowanych] Nikola to piekne imie! Pozdr szkoda Nie wiem ile mi spadło dokładnie bo waże sie co 7 tab pierwsze ważenie to było -3kg. [link widoczny dla zalogowanych]
CZ─Östo jes prostuj─Ö wiec po umyciu mam przeogromne siano. pare lat temu bra┼éam amfetamine-po to oczywiscie zeby schudn─ů─ç I jedno pytanie: Hmmm... A ca┼éy \zestaw\ kt├│rego u┼╝ywam to woda utleniona + spirytus (60%-70% [7cz─Ösci siprytu ratyfikowanego na 3 cz─Ösci wody przegotowanej]) + ma┼Ť─ç trident (z waty robie walec ktory potem w Trident`cie smaruje i wkladam go pod brzegi paznokci [obydwie strony palucha mam w stanie zapalnym] a na koniec tym Pigmentum smaruje palucha i staram sie tez to wlac pod paznokiec zeby dostalo sie do zainfekowanych miejsc. Moze kto┼Ť mi b─Ödzie mi m├│g┼é pom├│c i wyja┼Ťni─ç kilka spraw. mam pytanie moze troche dziwne ale jak sie to wk┼éada bo tam nic nie pisze tylko tyle zeby nie wy┼éuskiwac z opakowania czyli jak ?????
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Zabieg jest genialny, poniewż nic nie czujesz, a wszystko ładnie się zagaja.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]


Post zosta│ pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Forum Anime i RPG Strona G│ˇwna -> Anime -> Tylko pytajcie o certyfikaty i przeszkolenie personelu, bo s
 
 
Mo┐esz pisaŠ nowe tematy
Mo┐esz odpowiadaŠ w tematach
Nie mo┐esz zmieniaŠ swoich postˇw
Nie mo┐esz usuwaŠ swoich postˇw
Nie mo┐esz g│osowaŠ w ankietach
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

  
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu

fora.pl - za│ˇ┐ w│asne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB ę 2001, 2002 phpBB Group

Regulamin

Design by: Infected-FX