Forum Anime i RPG Strona Gwna
Forum Anime i RPG Strona Gwna -> Anime-> Cześć.
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu Zobacz poprzedni temat :: Zobacz nastpny temat
Cześć.
PostWysany: Wto 7:28, 08 Kwi 2014
Juukla

 
Doczy: 25 Sty 2014
Posty: 746
Przeczyta: 0 tematw

Ostrzee: 0/5
Skd: Finland




tak na budowie....
[link widoczny dla zalogowanych]
Niestety jednak ostatnio fryzjerka spaliła mi tam skórę głowy rozjaśniaczem poprostu mam rany na głowie dzieki temu co zrobiła (dodam ze nigdy nie miałam alergii na rozjaśniacze czy farby) - poprostu nalozyla mi tonę rozjasniacza na skórę głowy.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

dziewczyny a na co wam ginekolog przepisał ten lek? [link widoczny dla zalogowanych] Napisze dużo bo znam ten problem dosyć długo...
Witam wszystkie osoby odchudzające się, dawniej siedziałam tu na kilku wątkach szukając właściwego dla mnie sposobu odchudzania . W ubiegły piątek miałam ciężki dzień...a najlepszą dla mnie terapią na stresy jest zrobić coś dla siebie. mam nadzieje ze lepiej? właśnie czytam .że miała1,68 cm wzrostu,ważyła od 58 - 70 kg,a jej wymiary od góry 96-59-91,jest to możliwe? Porównywanie jej do tandetnej dody, to gruba przesada. [link widoczny dla zalogowanych]
się sprawdza! Po wyschnięciu dywanu plamy powróciły. Hmmm nie duża, dla mnie to kolos: Przeszłam ze 100 stalonów fryzjerskich w swoim mieście. I tak większość czasu spędzam w domu Zauważyłam nawet, że jak wchodzę do jakiegoś pomieszczenia, to moje pierwsze spojrzenie kieruję na kąty przy suficie. Znam i mam ksiazki Tombaka od kilku lat.Zanim zaczelam glodowki stosowalam metody oczyszczania wedlug jego metod ,ale niestety nie spowodowalo to rozpuszczenia kamienia w nerce ani pozbycia sie bolu w stawie kolanowym oraz powrotu do normalnego chodzenia bez utykania
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

teraz pozostali jedni......
[link widoczny dla zalogowanych]
Czesc!! buziaki
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Prezenty juz prawie popakowane, jeszcze tylko torby z ciuchami i w droge... [link widoczny dla zalogowanych] lekarz powiedział mi że bede musiała brać leki pzrez ok 3 miesiące nie dłużej i tylko , te które zawieraja hormony terczycy , czy w tym przypadku też grozi mi to że przytyje ??
Ahhh...my dziewczynki PROLAKTYNKI Pozdrawiam nie, kreskę w kolorze skóry. z kolczykiem.. Ciagle siedze w domu, malo wychodze, bo raz ze samej sie nie chce, drugi..gdzie tu ciagle lazic? [link widoczny dla zalogowanych]
Możesz zjeść do trzech bananów A do dermatologa (bo niektorzy tu wysylali) to nie wiem po co... oni sie chyba naprawde lubia i sa prześmieszni! Ja jestem dokladnie Twojego zdania! Jak wiadomo nabrzmiałe piersi to skutek działania hormonow,. Zawsze więcej ludzi chce pracować niż jest pracodawców. a ja mam dwa guzki na lewym placie tarczycy jeden 22 drugi 25 mm badania ft3 ft4 tsh przecuwciala sa w normie , czy da sie wyleczyc lekami, biopsje mam za miesiac staram sie o dziecko czy to moze byc przeszkoda skoro nie mam ani niedo ani nadcz tarczycy ????????
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Dziewczyno !!
[link widoczny dla zalogowanych]
Profesjonalne sportsmenki wcinają na dzień po 3500kcal a mierzą po 170cm i ważą po 60kg, przy czym nie mają praktycznie w ogóle tkanki tłuszczowej. Były nierówne i w ogóle.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

nie wiem czy mozliwe jest to zrobienie obu nóg tym...moze i tak. [link widoczny dla zalogowanych] Często wychodzę do sklepu i kiedy widzę jaka cudowna jest pogoda, jak dobrze się wszyscy bawią, płaczę, bo ja muszę robić coś innego.
No ale to tylko praca adwokacka, i liczy się kasa, nie godność ludzka. Skóra pełni ważną rolę w procesie wydalania. Witaj! dodam ze ja musze zgubic 20kg!!!! cieszę się z każdej wskazówki [link widoczny dla zalogowanych]
co za idioci stosuja nadal odkurzacz....... London Boys - Chapel of love / Harlem desire / London Nights No i oczywiście do czesania włosów używajcie specjalnej szczotki do włosów przedłużanych takiej, która nie będzie zahaczać o łączenia. W Mi Momento mają tanie, akurat trwa kampania, jeszcze chyba ze 4 dni, różne modele, kolory i rozmiary, prawie 50% taniej. trzeba wydac jakies 300zl , ale uwierzcie naprawde sie oplaca i nie wolno sie klocic z profesjonalista ( no chyba ze chce wam zrobic niebieskie wlosy- choc mialam kiedys blond wlosy z kilkoma niebieskimi pasemkami .....) Oczywiście za pieniądze ajentów i to nie o poprawę sytuacji ajentów tylko o swoje długi, które mieli nadzieję że im żabka umorzy. Dla mnie to jest kochany acz prozaiczny Junior który notorycznie chodzi w brudnych skarpetkach, ma uczulenie na proszek Persil i zawsze zostawia na lustrze rozwaloną tubkę pasty do zębów Nie kobinujcie więc jak by Go tu zdobyć tylko poznajcie bliżej to Rycerz się odbrązowi Bo na razie to trochę taki pomnik spiżowy, a łatwo się kocha pomniki, trudniej ludzi Zapewniam, że Twoje Fatalne zauroczenie nie zawsze jest dowcipne i uśmiechnięte zwłaszcza gdy swojej siorze mówi :Nie histeryzuj mała Paaa
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Juz sama nie wiem.
[link widoczny dla zalogowanych]
A co powiecie na szóstkę Weidera, oczywiście tylko dla tych wytrwalszych:
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[url=http://www.dawata.de/eBoard-forum-Daweta-Forum-newthread-7.html]? [/url]
[link widoczny dla zalogowanych]

Jeżeli schorzenie jest poważne to najczęściej opiera się właśnie o ortopedę lub o chirurga (neurologii). [link widoczny dla zalogowanych] Tak tylko róźnica pomiędzy nami a Limą polega na tym, że ona ma full kasy i pełno ekspertów
A MEN? Wiesz co zd czytam twoją wypowidz i mnie podnosi. Pozdrawiam Was a w miesiącu lipiec i sierpień na wszystkie usługi 15% zniżki !!! Piszesz bez pomyslenia o tym na kogo mozna trafic... [link widoczny dla zalogowanych]
Poszukuję niani dla mojej 8-miesięcznej córeczki, opiekunka potrzebna od września. Zaczęłam go brać 8 dnia cyklu. witam jestem uczennica szkoly sredniej i mieszkam w Kielcach... Fajny klimat. z bulimii można wyjść - poczytaj sobie wstecz to forum, wybierz sposób walki i do dzieła! aguuxD idż do kosmetyczki!!!! Znieczulenie boli ch..o..l..ernie mocno..
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
ale twarz spoko
[link widoczny dla zalogowanych]


Post zosta pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Forum Anime i RPG Strona Gwna -> Anime -> Cześć.
 
 
Moesz pisa nowe tematy
Moesz odpowiada w tematach
Nie moesz zmienia swoich postw
Nie moesz usuwa swoich postw
Nie moesz gosowa w ankietach
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

  
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu

fora.pl - za wasne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB 2001, 2002 phpBB Group

Regulamin

Design by: Infected-FX